29.01.2011 г.

Кой спечели награда в играта "Имаш ли любимец?"

Искам да се извиня на всички, че не пуснах този пост на 26-ти, а днес. Детенцето ми е болничко.
Благодаря на всички, които дадоха мнението си, благодаря и на тези, които навестяват блога ми и разглеждат с усмивка :)!
Време е да кажа кой печели награда...
Двама са - Bibsi и Нел :) Честито, момичета! Понеже ще ушия подаръците за всяка индивидуално, ще се свържа с вас, когато ги направя.

Защо играта приключи на 26-ти? Защото тогава нашата буболечка навърши цели 3 годинки!

Валерия, тортата ти е уникална, благодаря ти!

6 коментара:

  1. Честито на спечелилите и да ти е жива и здрава буболечката! Приятен ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Честито на щастливците:))))Да ти е жива и здрава бубата:))Много щастливо детство да има и да е много ама много усмихнато хлапе:))))

    ОтговорИзтриване
  3. Уникален ден, станах с мисълта да проверя блога ти. Толкова много исках да спечеля, че не мога да ти го опиша. Много съм щастлива. Дори си бях решила, че ако не спечеля ще си поръчам нещичко :)

    Вили, много неприятно, че малката буболечка е болничка. Да оздравява бързо и да я пазите много.
    Желая и, бързо бързо да се усмихне и да се възстанови напълно.
    П.П.С. Прекрасна торта за прекрасно дете. Желая и много здраве, много детски и безгрижни мигове, приключения и весели игри.
    Прегръдки от мен,
    Биби

    ОтговорИзтриване
  4. Вили, да ти е жива и здрава малката сладка фея :)! Весели игри и много щастливо детство ѝ желая!
    П.П. От известно време се каня да ти кажа - радвам се, че си сменила лилавото коте на профила си със своя снимка. Като гледам теб и дъщеричката ти, вече ми е напълно ясно как се появяват тези прелестни играчки - създателката и вдъхновителката са две слънчеви момичета :).

    ОтговорИзтриване
  5. Честит рожден ден на твоето малко вдъхновие! Пожелавам й да не боледува вече!

    Честито на печелившите!

    ОтговорИзтриване
  6. Безгрижно детство и светъл път в живота желая на дъщеричката ти, прекрасна Вили!

    Днес аз съм най-щастливото момиче! От 26-ти все се присещам да погледна тук и днес страхотно се изненадах. Промени некъсмета ми към късмет! Благодаря ти за усмивката и слънчогледовото настроение (:

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че отделихте от времето си, за да оставите коментар. Това значи много за мен!:)