12.04.2010 г.

Снежковци и елхички

Реших, че ще хубаво на направя нещо за благотворителният базар, който Движение на Българските майки организира всяка година в различни градове на България. Със събраните средства от продажбата на сувенирите, изработени от майките, те помагат на сирачетата, купувайки им необходимите им неща.
Какво бих могла да ушия в такава пухкава бяла зима? Елхички! Но не обикновени, а с очички, шалчета и шапки. Така се появи семейство елхички:


След това в главата ми дойде идея за снежковци. И така един след друг започнаха да оживяват снежни човечета с различни шапчици и шалчета - чаровни и усмихнати...








Да си призная, аз съм много критична към себе си, и от тези снежковци ми допадат неколцина. Затова и се изненадах, когато разбрах, че се харесват от другите, даже се били изкупили за един час.

1 коментар:

  1. Че те са прекрасни! как няма да се изкупят:) Повечето си имат по шапка с помпон - това много ми хареса, да им е топло на ушите на снежковците;))

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че отделихте от времето си, за да оставите коментар. Това значи много за мен!:)