6.05.2010 г.

С благодарност!

26.03.2010г. Денят ми започна още от рано с хубава новина! Имам клиент от чужбина! Чувствах се невероятно щастлива. Щастлива от това, че са оценили труда ми, че някой е харесал нещо, направено от мен. В сайта Етси има толкова красиви неща, че не очаквах някой да ме забележи. Не ме разбирайте погрешно - щастлива съм и от клиентите си в България. Именно те ми дават криле и достатъчно самочувствие, за да продължавам напред - да се развивам и усъвършенствам. И детската усмивка! Тя е най-ценна. Тя прави живота ни по-красив, по-светъл и добър! Затова и шия играчки, не дрехи, не нещо друго, а играчки - предизвикващи усмивка (надявам се)!
Искам да БЛАГОДАРЯ на всички ви! Благодаря ви, че ме подкрепяте, че харесвате това, което правя.
Това цвете е не само за първият ми задокеански клиент, а за всички вас:




БЛАГОДАРЯ ВИ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че отделихте от времето си, за да оставите коментар. Това значи много за мен!:)